Creative Barber
Barber Shop si Frizerie in Bucuresti
Cine este clientul nostru
Creative Barber activeaza in Bucuresti pe o piata extrem de competitiva, respectiv cea a frizeriilor. Desi, faptul ca are mai multe locatii si foarte bine pozitionate il ajuta, provocarea de a creste numarul de clienti ramane una de actualitate.
Cu o experienta de peste 5 ani, fizeria Creative Barber este extrem de apreciata de catre cei care i-au trecut pragul printre care putem mentiona si cateva nume mondene, precum: Dani Otil, Catalin Goia (Voltaj), Daniel Buzdugan, Adrian Mutu.
Provocarea Clientului - Cresterea volumului de clienți
Intr-un oras dinamic si competitiv ca Bucurestiul, unde nisa serviciilor de frizerie & barbierie este extrem de competitiva si costul per click se ridica la sume de3 – 4 Ron, si o competitie ridicata, este cu adevarat provocator sa faci din acest obiectiv – realitate.
Cum vi se pare?
Strategia propunsa
Echipa noastra a structurat meticulous cateva campanii Google Ads in care am mizat pe alegerea acelor cuvinte cheie extrem de specific ca de exemplu “frizerie sector 4” sau “frizeria iancului”.
Desi, aparent au un volum mic de vanzari, aceste cuvinte ne-au adus rezultate extrem de bune si cel mai important cu costuri mici.
Implementare
Implementarea strategiei a imbinat optimizarea a site-ul, imbunatatindu-i structura, designul si conținutul optimizat pentru SEO, toate gandite să maximizeze relevanta pentru cuvintele cheie esentiale cu setarea campaniilor Google Ads.
Fiecare campanie setata a implicat un research minutios care ne-a permis sa identificam si sa selectam cu precizie cuvintele cheie de interes pentru clientii potentiali din proximitatea frizeriei.
Am alocat bugete pentru fiecare si am eliminat cuvintele cheie ineficiente pentru a asigura o performanta maxima a investitiei.
Cireasa de pe tort, pentru a putea maximiza rezultatele obtinute din campanii a fost sa construim un landing page pentru fiecare cautare care contine locatii.
Astfel am generat peste 10 astfel de landing page-uri, pe cautaur precum “frizerie iancului”, “frizerie sector 4”, “frizerie unirii” etc
Am reusit astfel sa creem pagini extrem de relevante pentru cuvintele noastre cele mai bune si sa sa scadem CPC-ul concomitent cu cresterea drastica a ratei de conversie.
Rezultate obtinute
- Oct - Nov 2020
- Buget - 2500 Ron / luna
- Lead-uri generate - 7 leads / luna
- Cost / lead - 346 Ron
- Jan 2022 - prezent
- Buget - 4500 Ron / luna
- Lead-uri generate - 650 leads / luna
- Cost / lead - 7 Ron
Analiza date
Am analizat foarte atent datele primite din campanii si am putut crea o strategie pe baza lor
Comunicare deschisa
Am avut discutii regulate cu clientul sa intelegem exact ce feedback avem de la publicul tinta
Analize concurenta
Am studiat concurenta si alte nise sa vedem ce fac ei pentru a avea rezultate si ce strategii aplica
Campanii structurate corect
site-ul ne-a ajutat foarte mult in crearea campaniilor pe Google Ads, pentru ca stuctura lui ne-a dat si structura campaniilor si atunci a fost foarte usor sa construim din start o structura corecta de campanii.