Creative Student
Academia de frizerie Bucuresti

Cine este clientul nostru
Creative Student este Academia de frizerie a Creative Barber, dedicata celor care isi doresc sa devina barberi profesionisti.
Un proiect ambitios pe o piata concurentiala dar cu sanse mari de reusita.
Pana in prezent au finalizat si s-au certificat peste 200 frizeri profesionisti.
Provocarea Clientului - Consolidarea increderii in brandul Creative Student
Piata de ecucatie in domeniul frizeriei este deja ocupata de nume consacrate, iar clientii tind sa opteze pentru optiuni mai sigure, orientandu-se catre scolile concurente.
Am inteles ca lipsa de notorietate si-a pus amprenta asupra succesului Academiei Creative iar stabilirea unui renume solid este esentiala pentru atragerea de noi cursanti.
Strategia propunsa
Faza 1.
Existau foarte multe cautari in campaniile actuale de Google Ads cu curs / sedinte gratuite de frizerie, pe care le-am eliminat din cautari.
Asta ne-a ajutat sa eliminam peste 50% din traficul pe care nu il doream si sa alocam bugetul pe cei care doresc sa plateasca pentru un curs de frizerie
Rezultatul a fost ca am reusti sa scadem la jumatate costul / conversie, alocand bugetul pe cautarile cu intetie de achizitie
Faza 2
Fiind foarte multe cautari cu gratis / oferta / reduceri, am decis sa incepem o campanie separata din luna Ianuarie 2024
Din datele pe care le avem, peste 50% din cautari sunt persoane care doresc sa fac un curs gratuit, sau sa beneficieze de o oferta
Am propus implementarea unei campanii prin care sa oferim ceva inainte sa primim, mai precis, oferirea unei sedinte GRATUITE.
Astfel, persoanele interesate sa devina frizeri au fost invitate sa participle la o lectie deschisa, unde au avut ocazia sa experimenteze atmosfera scolii si sa isi intalneasca mentorul care i-ar fi ghidat in arta frizeriei.
Implementare
Strategia noastra a integrat dezvoltarea unui landing page special conceput, care a servit drept destinatie principala pentru traficul generat de campaniile noastre din Google Ads.
Am optimizat aceste campanii folosind combinatii strategic alese de cuvinte cheie, precum „curs/ academie frizerie ” in combinatie cu „gratis” si „oferta”, fiecare cu bugete dedicate.
Aceasta abordare focalizata nu doar ca a crescut eficienta traficului, dar a și maximizat conversiile.
Rezultate obtinute

- Ian - Feb 2023
- Buget - 1600 Ron / luna
- Conversii - 13 Lead-uri / luna
- Cont / Conv - 123 Ron / lead
- Mar 2023 - Dec 2023
- Buget - 1600 Ron
- Conversii - 40 Lead-uri / luna
- Cost / Conv - 60 Ron / luna
- Feb - Mar 2024
- Buget - 2000 Ron / luna
- Conversii - 80 lead-uri / luna
- Cost / conv - 25 Ron / lead
Analiza date
Am analizat foarte atent datele primite din campanii si am putut crea o strategie pe baza lor
Comunicare deschisa
Am avut discutii regulate cu clientul sa intelegem exact ce feedback avem de la publicul tinta
Analize concurenta
Am studiat concurenta si alte nise sa vedem ce fac ei pentru a avea rezultate si ce strategii aplica
Campanii structurate corect
site-ul ne-a ajutat foarte mult in crearea campaniilor pe Google Ads, pentru ca stuctura lui ne-a dat si structura campaniilor si atunci a fost foarte usor sa construim din start o structura corecta de campanii.