Dr. Silviu Makkai

Medic Primar Chirurgie Generală și Minim Invazivă

Cine este clientul nostru

Dr. Silviu Makkai - Medic Primar Chirurgie Generală și Minim Invazivă.

Lucreaza cu Medlife si inca alte 2 clinici si desi asta ii ofera vizibilitate, dorea sa aiba proprii pacienti, independenti de actualele colaborari. Cu aceast obiectiv a inceput colaborarea cu noi, in urma cu 8 luni.

Dr Silviu Makkai este Medic Primar Chirurgie Generala in Brasov, are peste 15 ani de experienta si peste 1500 de cazuri de chirurgie rezolvate cu succes.

Provocarea clientului

Dr Silviu Makkai nu a fost la prima incercare de a-si face propria baza de pacienti. Inainte de a incepe colaborarea cu noi, avea deja cateva experiente neresuite de a colabora cu alte agentii.

A ajuns la noi printr-o recomandare. Iar primul lucru pe care l-am facut a fost sa sa initiem mai multe discutii pentru a intelege in profunzime nevoile si obstacolele sale.

Obiectivul sau era clar:

Sa creasca volumul de pacineti la aproximativ 30 de pacienti/luna pe serviciul de chirurgie a herniilor. O provocare notabila, avand in vedere specificul serviciilor sale oferite doar in zona Brasovului si a zonelor din proximitate. Deci, un public tinta destul de restrans.

Am continuat prin efectuarea unei analize de piata detaliate, examinand atent concurenta din zona si interesele publicului tinta. Acest demers ne-a permis sa conturam o strategie pe care ulterior am prezentat-o domnului Doctor.

Strategia propunsa

Am realizat in urma analizei ca nu putem aduce numarul de pacineti doriti doar din campaniile de chirurgie a herniilor.

Astfel, am hotarat impreuna ca volumul de pacienti doriti sa fie adusi din urmatoarele servicii:

  • Chirurgia herniilor
  • Chirurgia bariatrica
  • Chirurgia hemoroizilor
  • Chirurgia cancerului de colon

Strategia propusa pentru atingerea obiectivului dorit a constat in:

  1. Crearea unui site atragator, care sa transforme vizitatorii in pacienti
  2. Campanii Google Ads

Construirea site-ului

Primul lucru pe care l-am facut a fost sa refacem site-ul, deoarece de pe site-ul domnului doctor lipseau:

  • paginile dedicate pentru fiecare procedura oferita
  • design-ul atractiv care sa inspire incredere si profesionalism

Informatii esentiale despre: 

  • experienta pe care acesta o are ca medic
  • beneficiile in a lucra cu el
  • informatiile pe care un posibil pacinet doreste sa le stie pentru o anumita procedura
  • review-urile de la pacienti

Astfel procesul prin care am trecut a fost:

Research

probabil cea mai importanta etapa din tot procesul, pentru ca ne-a ajutat sa intelegem exact ce tip de continut vor sa vada userii cand cauta serviciile pe care le ofera Dl Doctor

Structura

pe baza research-ului am creat o structura a site-ului si am ales ce elementele trebuie sa contina obligatoriu, ce elemente sunt optionale si mai ales ce sa nu facem (ce elemente ar dauna mai mult decat ar ajuta daca ar fi in site)

Content

am creat content-ul pentru site iar dupa ce a fost verificat la nivel de corectitudine a informatiilor specifice medicale a fost incarcat pe noul site

Design

dupa ce am avut structura si content-ul finalizat am trecut la partea de design, astfel incat sa gasim o formula prin care toate elementele stabilite sa fie puse intr-o forma vizuala placuta si usor de urmarit si inteles

Verificare

dupa ce am finalizat toate aceste lucruri, am trecut tot site-ul printr-un proces amplu de verificare pentru a ne asigura ca totul este functional si informatia este corecta pe site

Optimizare SEO

ultima parte a fost sa ne asiguram ca avem toate setarile SEO necesare pentru ca site-ul sa fie gasit cu usurinta de Google

Campanii

O data ce site-ul a fost costruit, am trecut la partea de campanii.

Am decis sa mergem pe campanii Google Ads din doua considerente:

  • Bugetul nu ne permintea sa mergem pe mai multe canale in acelasi timp
  • Specificul serviciilor si locul in care audienta tintita le cauta.

Etapele campaniilor Google Ads

Setare tracking

cea mai importanta parte este urmarirea corecta a datelor care vin din campanii, fara de care campaniile nu pot functiona corect

Keyword Research

acesta era deja realizat din momentul in care am creat structura site-ului

Structurarea campaniilor

am structurat campaniile in functie de obiectivele agreate initial, si am alocat mai mult bugete pe campaniile de chirurgie a herniilor

Crearea anunturilor

am creat anunturile de promovare, astfel incat sa comunice clar beneficiile de a lucra cu Dr.Makkai, printre care, anii de experienta, numarul de interventii, ce spun pacientii despre el, etc

Eliminarea kw negative

am creat inca de la inceput o lista de cuvinte cheie negative, pe care nu vrem sa ne afisam, precum hernie de disc sau medic chirurg cluj

Optimizare constanta

urmarim in continuare campaniile zilnic, pentru a fi siguri ca acestea ruleaza in parametrii optimi

Rezultate obtinute

Rezultate initiale
Rezultate dupa optimizare

Ce ne-a ajutat sa generam aceste rezultate

Crearea unei strategii coerente

in momentul in care am inceput colaborarea cu Dr. Makkai, ne-am pus in pielea pacientilor sai. Am cautat sa intelegem in profunzime motivele pentru care un pacient ar alege serviciile unui medic chirurg.

Comunicare deschisa

de multe ori clientii nu inteleg exact cum functioneaza un sistem de marketing si astfel vin cu astepari necorelate cu realitate. Este de datoria noastra sa explicam modul in care functioneaza piata, pentru a pornim la drum din start cu dreptul

Un site gandit sa aduca vanzari

este cea mai mare problema pe care o intalnim in industria noastra, site-uri care nu sunt concepute sa aduca vanzari, pentru ca le lipsesc in mare parte 3 elemente esentiale: O structura corecta, Continut relevant, Design atractiv.

Campanii structurate corect

site-ul ne-a ajutat foarte mult in crearea campaniilor pe Google Ads, pentru ca stuctura lui ne-a dat si structura campaniilor si atunci a fost foarte usor sa construim din start o structura corecta de campanii.

Suna!